UMÓW SIĘ NA INDYWIDUALNĄ KONSULTACJĘ Skorzystaj teraz

Strona główna / Strony / Nasze projekty

Nasze projekty

Co to jest Akademia Menadżera Innowacji (AMI)?

Akademia Menadżera Innowacji (AMI) jest programem szkoleniowo-doradczym, który ma na celu podniesienie kompetencji menadżerów polskich przedsiębiorstw w zakresie zarządzania innowacjami. W uproszczeniu chodzi o to, aby pokazać firmom, w jaki sposób mogą wykorzystywać innowacje w swoim rozwoju. Uczestnicy AMI nabywają wiedzę i umiejętności zarówno w zakresie tworzenia innowacji samodzielnie, wewnątrz firmy, jak również pozyskiwania ich z zewnątrz i implementowania do działalności swojej firmy.

Czytaj mniej

Co to jest Akademia Menadżera Innowacji (AMI)?

Akademia Menadżera Innowacji (AMI) jest programem szkoleniowo-doradczym, który ma na celu podniesienie kompetencji menadżerów polskich przedsiębiorstw…

Czytaj więcej

Co wchodzi w zakres?

Uczestnicy AMI biorą udział w ponad 90 godzinach wykładów i warsztatów, a ponadto korzystają z indywidualnego doradztwa w wymiarze do 120 godzin w przypadku firm małych, średnich i dużych oraz do 60 godzin w przypadku firm mikro.

Zakres merytoryczny AMI jest zbudowany wokół 6 głównych tematów:

  • kultura innowacyjności,
  • zrozumienie biznesu,
  • strategia,
  • struktura organizacyjna,
  • potencjał i zasoby,
  • procesy.

Uzupełniają go warsztaty z 3 metodyk tworzenia i wdrażania innowacji:

  • Business Model Canvas,
  • Design Thinking,
  • Open Innovation.

Wykłady i warsztaty podnoszą kompetencje pracowników. Z kolei praca z doradcą ma oddziaływać także na firmę, a polega na analizie obecnego stanu przedsiębiorstwa i wypracowaniu rekomendacji, w jaki sposób funkcjonowanie firmy w każdym z ww. obszarów można udoskonalić. Ważne jest to, że to uczestnicy programu wspólnie z doradcą decydują o tym, jakiemu tematowi poświęcą najwięcej czasu, jaki problem firmy chcą rozwiązać.

Każdemu z przedsiębiorstw biorących udział w programie przedstawiane są kandydatury kilku doradców dopasowanych do specyfiki firmy, także jej lokalizacji, ale to uczestnicy AMI decydują, z którym z nich chcą podjąć współpracę.

Kogo zapraszamy?

Zapraszamy firmy z każdej branży. Warunkiem jest chęć rozwoju dzięki innowacjom i chęć podnoszenia kompetencji swoich pracowników w tym zakresie.

Chcąc skorzystać z programu, firma jest zobowiązana oddelegować do AMI:

– firmy mikro – od 2 do 3 pracowników,

– firmy małe, średnie i duże –  od 3 do 5 pracowników.

Powinny to być osoby zajmujące stanowiska kierownicze co najmniej średniego szczebla, tzn. co najmniej kierownicy działów.

Projekt jest dofinansowany

Projekt jest dofinansowany w wysokości do 80% dla firm z sektora MSP i do 50% dla firm dużych, ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, na lata 2014-2020.

Maksymalna wysokość wkładu własnego przedsiębiorstwa nie powinna przekroczyć:

  • 8 300 zł* netto dla mikro przedsiębiorcy zgłaszającego 2 uczestników,
  • 14 400 zł* netto dla małych i średnich przedsiębiorców zgłaszających 3 uczestników,
  • 36 000 zł* netto dla dużych przedsiębiorców zgłaszających 3 uczestników.

Dodatkowo przedsiębiorstwo zobowiązane jest do pokrycia kosztu VAT w wysokości:

  • 3 750 zł* dla mikroprzedsiębiorcy,
  • 7 900 zł* dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

*Ostateczna kwota uzależniona jest od liczby uczestników, którzy zostaną zakwalifikowani do Akademii Menadżera Innowacji i może ulec zmniejszeniu. W przypadku 100 uczestników nawet o 1000 zł netto od osoby.

NOWOŚĆ III edycji:

możliwość zmiany części wkładu prywatnego pieniężnego na wkład prywatny niepieniężny w postaci rozliczenia kosztów wynagrodzeń uczestników szkolenia za czas uczestnictwa w szkoleniu.

Co oznacza, że wkład własny pieniężny od części szkoleniowej programu, może wynieść 0 zł.

Założenia organizacyjne:

Okres realizacji III edycji AMI: czerwiec – grudzień 2021 r.

NOWOŚĆ – cała edycja, w jej części szkoleniowej będzie realizowana w trybie zdalnym

Więcej informacji o programie: https://www.linkedin.com/company/instytutkreowaniainnowacji

Osoba do kontaktu:
Jakub Rawski
j.rawski@vistula.edu.pl

Akademia Menadżera Innowacji (AMI) jest to projekt, który został opracowany w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Realizacja projektu została sfinansowana przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

UWAGA! Bardzo ważne jest, aby w przypadku wypełnienia wniosku, wskazać w nim (punkt VI), że w rekrutacji wspierała Wnioskodawcę firma: Akademia Finansów i Biznesu Vistula (wybór z listy rozwijanej).  

Filmy promocyjne AMI:

UE
Prezentacja o Akademii Menadżera Innowacji

Czy można marzyć o większej przygodzie? Trzymiesięczny płatny staż na światowej wystawie Expo 2020 w Dubaju jest w zasięgu twojej ręki. Biuro Projektów Uczelni Vistula wznawia rekrutację na staż.

Zapraszamy studentów następujących kierunków:

Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Czytaj mniej

Czy można marzyć o większej przygodzie? Trzymiesięczny płatny staż na światowej wystawie Expo 2020 w Dubaju jest w zasięgu twojej ręki. Biuro Projektów Uczelni Vistula wznawia rekrutację na staż.

Czytaj więcej
  • Dziennikarstwo;
  • Ekonomia;
  • Filologia angielska;
  • Filologia hiszpańska;
  • Finanse i rachunkowość;
  • Stosunki międzynarodowe;
  • Zarządzanie.

Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula

  • Turystyka i rekreacja.

EXPO – cuda świata

O EXPO mówi się: świat w jednym miejscu. To największe wystawy organizowane cyklicznie, prezentujące dorobek kulturowy, naukowy i techniczny państw, narodów, społeczeństw i społeczności świata.

Historia EXPO ma już 268 lat. Pierwsza wystawa miała miejsce w 1751 r. w Londynie. Gdy w 1889 r. miała odbyć się w Paryżu, specjalnie na tę okazję wybudowano wieżę Eiffla, demonstrując poziom wiedzy inżynierskiej i możliwości techniczne epoki. Organizatorzy kolejnych wystaw prześcigają się w dziedzinie rozwiązań architektonicznych oraz rozmachu uroczystości oficjalnych.

Tak będzie również w Dubaju, który obchodzi swój Złoty Jubileusz – 50-lecie powstania Państwa Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Z uwagi na warunki klimatyczne wystawa Expo wyjątkowo odbędzie się zimą – od 1 października 2021 r. do 31 marca 2022 r. Weźmie w niej udział około 200 państw, w tym Polska. Szacuje się, że wystawę zobaczy 25 mln zwiedzających!

Ty też możesz mieć swój udział w tym najważniejszym i najbardziej prestiżowym wydarzeniu świata!

Jeśli jesteś zainteresowany zgłoś się do Biura Projektów do pok. 329 lub napisz: dubaj@vistula.edu.pl.

EXPO będzie odbywało się w Dubaju i będzie trwało 6 miesięcy, od 1 października 2021 r. do 31 marca 2022 r., ale studenci będą wyjeżdżać na trzy miesiące w dwóch turach:

  • I grupa: wylot 28.09.2021 r., powrót 02.01.2022 r.,
  • II grupa: wylot 29.12.2021 r., powrót 03.04.2022 r.

Uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów.

Stażyści za czas efektywnie przepracowany w ramach projektu otrzymują stypendium oraz:

  • 3 miesięczne zakwaterowanie w Dubaju;
  • bilety lotnicze na trasie Warszawa – Dubaj – Warszawa;
  • ubezpieczenia KL, NNW;
  • a także pokrycie kosztów badań lekarskich w ramach medycyny pracy;
  • ogromne doświadczenie życiowe i przygodę życia!

Wspomnienia z Expo 2017 w Astanie

To kolejny program stażowy Vistuli podczas światowej wystawy. W 2017 r. na Expo do Astany w Kazachstanie wyjechali studenci ostatnich semestrów studiów stacjonarnych na kierunkach Finanse i Rachunkowość oraz Ekonomia. Wiedzę i umiejętności nabyte w trakcie studiów, wykorzystali w praktyce w polskim pawilonie.

Daria Janowicz (skończyła kierunek Finanse i Rachunkowość w 2017 r.) – „EXPO 2017 to przygoda życia, świetni ludzie, świetne miejsce, można się dużo nauczyć, wszystko bardzo dobrze zorganizowane. Chętnie bym pojechała na EXPO 2020, jeżeli byłaby taka możliwość”.

Alona Pashchenko (skończyła kierunek Finanse i Rachunkowość w 2018 r.) – „Jakie znaczenie dla mnie ma EXPO? Powiem bez namysłu – ogromne! Praca w Polskim Pawilonie na EXPO 2017 nauczyła mnie wielu rzeczy, pozwoliła poszerzyć wiedzę, poznać mnóstwo ludzi, rozwijać swoje umiejętności, a także pracować w najlepszym zespole. Warto podkreślić zasługi naszego kierownictwa – to najlepsi specjaliści, ale przede wszystkim świetni ludzie! Jestem wdzięczna każdemu, z kim miałam możliwość współpracować! Ten projekt rozszerzył moje horyzonty. Udało mi się też poznać kulturę Kazachstanu. Jestem pewna, że te trzy miesiące pozostaną na zawsze w mojej pamięci”.

Julia Kravchuk (skończyła kierunek Stosunki Międzynarodowe w 2018 r.) – „Spodobała mi się organizacja projektu. Dzięki EXPO miałam możliwość pracować w międzynarodowym środowisku. Miałam sporo dodatkowych zadań, które rozwinęły mnie zawodowo”.

Pavlo Kucher (skończył kierunek Finanse i Rachunkowość w 2017 r.) – „To było najlepsze lato w moim życiu! Żałuję tylko, że nie skorzystałem ze wszystkich możliwości, które miałem w ciągu tych trzech miesięcy. Nie będę zastanawiał się ani sekundy, jeżeli będę miał możliwość pojechać na EXPO jeszcze raz, nawet jeślibym stracił na tym finansowo”.

Anna Lukasiewicz (skończyła kierunek Ekonomia w 2017 r.) – „Staż na EXPO 2017 w Astanie był jedną z najlepszych rzeczy, jaka spotkała mnie na starcie w dorosłe życie. Praca z niesamowitymi ludźmi, zarówno w ramach naszej grupy, jak i z innych państw, cudowna atmosfera, dużo nowej wiedzy i możliwość poszerzenia horyzontów – jednym słowem to była przygoda życia, która zostanie w moim sercu na zawsze. Sama chętnie bym się wybrała na EXPO w Dubaju”.

Hanna Nesimko (skończyła kierunek Finanse i Rachunkowość w 2017 r.) – „Udział w EXPO był dla mnie przede wszystkim ogromnym doświadczeniem. Poznałam nowych ludzi, nowe technologie i nową kulturę z jej tradycjami. Odkryłam też swoje własne możliwości. W ciągu tego krótkiego czasu odbyło się mnóstwo ciekawych wydarzeń m.in. Narodowy Dzień Polski z udziałem prezydenta RP Andrzeja Dudy. Bardzo bym chciała jeszcze raz przeżyć takie chwile z naszą wspaniałą ekipą”.

Alina Makipova (skończyła kierunek Ekonomika w 2018 r.) – „Jestem wdzięczna Vistuli nie tylko za zdobytą wiedzę, ale także za możliwość uczestniczenia w różnych szkoleniach biznesowych i wystawach międzynarodowych. To był dla mnie zaszczyt reprezentować Polskę na międzynarodowej wystawie EXPO 2017 w Kazachstanie. Rozwinęłam umiejętności pracy w zespole i komunikacji. To było wspaniałe doświadczenie. Praca w polskim pawilonie, rozmowy o nowych technologiach i spotkania z ludźmi z całego świata sprawiły, że lato 2017 roku będzie niezapomniane. Od 2014 roku, kiedy okazało się, że wystawa odbędzie się w mojej ojczyźnie, postawiłam sobie za cel wzięcie w niej udziału. Dzięki Vistuli udało się. Podczas EXPO 2017 przedstawiłam prezentację nt. piękna i bogactwa przyrody polskich lasów, a także ich roli w absorpcji dwutlenku węgla. Każdy kraj chwalił się swoimi odkryciami w dziedzinie zielonej energii. Ta praca przynosiła mi radość i przyjemność. W Kazachstanie nie tylko pracowaliśmy. Braliśmy też udział w programie rozrywkowym. Były koncerty, wycieczki, parady i konkursy. Zawarłam wiele przyjaźni. Na pewno odwiedzę kolejną wystawę w Dubaju. Nie można przegapić okazji do uczestnictwa w takich wydarzeniach ”.

Zachęcamy do przeczytania prezentacji dotyczącej staży Expo, przygotowanej przez naszego Partnera – Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH). Prezentacja ma wyłącznie charakter informacyjny – zgłoszenia na staż przyjmuje Biuro Projektów, pokój 329a, piętro III. Życzymy miłej lektury!!! Pobierz prezentację

Załączniki do pobrania

Umowa AFiB Vistula
Umowa SGTiH Vistula

Aktualnie brak wpisów

Dobry nauczyciel Tea(n)Fa wart

Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora realizuje projekt:

„Dobry nauczyciel Tea(n)Fa wart”

Program: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Numer i nazwa Działania: 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym
Numer wniosku w Centralnym Systemie Teleinformatycznym SL2014: POWR.03.01.00-00-KN51/18

Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Numer naboru: POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
Okres realizacji projektu od: od: 2019-02-01 do: 2021-09-30

Kwota dofinansowania: 2 115 720,32 zł

Cel projektu: Opracowanie i wdrożenie jednego nowego programu kształcenia nauczycieli na kierunku Pedagogika, Profil Praktyczny studia II stopnia niestacjonarne.

UE

Integrated Vistula of the Future

Akademia Finansów i Biznesu Vistula realizuje projekt:

Integrated Vistula of the Future

Program: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Numer i nazwa Działania: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
Numer wniosku w Centralnym Systemie Teleinformatycznym SL2014: WND-POWR.03.05.00-00-z067/17

Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Numer naboru: POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17
Okres realizacji projektu od: 2018-04-01 do: 2022-03-31

Kwota dofinansowania: 7 962 343,82 zł
Źródło finansowania: Europejski Fundusz Społeczny
Cel projektu: Wdrożenie zmian w zakresie zarządzania procesem kształcenia i podniesienie jakości nauczania przez 1 szkołą wyższą, tj. Akademię Finansów i Biznesu w Warszawie, w okresie do 31.03.2022 r. Podniesienie kompetencji osób uczestniczących w edukacji na poziomie wyższym, odpowiadających potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa.

UE

Integrated Vistula of the Future 2

Akademia Finansów i Biznesu Vistula realizuje projekt:

“Integrated Vistula of the Future 2”

Program: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Numer i nazwa Działania: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
Numer wniosku w Centralnym Systemie Teleinformatycznym SL2014: POWR.03.05.00-00-Z220/18

Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Numer naboru: POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ2/1
Okres realizacji projektu od: 2019-04-01 do: 2023-03-31

Kwota dofinansowania: 6 374 400,50 zł
Źródło finansowania: Europejski Fundusz Społeczny

Cel projektu: Wdrożenie zmian w zakresie zarządzania procesem kształcenia i podniesienie jakości nauczania przez Akademię Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie, w okresie do 31.03.2023 r.

UE

Misja: Pełnoprawni niepełnosprawni na Uczelni 2023

Akademia Finansów i Biznesu Vistula realizuje projekt:

Misja: Pełnoprawni niepełnosprawni na Uczelni 2023

Program: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Numer i nazwa Działania: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
Numer wniosku w Centralnym Systemie Teleinformatycznym SL2014: POWR.03.05.00-00-A099/19

Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Numer naboru: POWR.03.05.00-IP.08-00-DOS/19
Okres realizacji projektu od: 2019-11-01 do: 2023-09-30

Kwota dofinansowania: 3 742 577,75 zł
Źródło finansowania: Europejski Fundusz Społeczny

Cel projektu: Wsparcie zmian organizacyjnych i podniesienie świadomości i kompetencji kadry z zakresu niepełnosprawności w okresie do 30.09.2023 r. AFiBV, poprzez realizację działań mających na celu zapewnienie przez uczelnię dostępności komunikacyjnej, administrowanych stron internetowych, narzędzi informatycznych, procedur kształcenia w kształceniu na poziomie wyższym, wprowadzenie do programów kształcenia modyfikacji zapewniających ich dostępność dla studentów z niepełnosprawnościami oraz działań z zakresu dostępności architektonicznej.

UE

Platon. Kursy edukacyjne online dla studentów

Akademia Finansów i Biznesu Vistula realizuje projekt:

“Platon. Kursy edukacyjne online dla studentów”

Program: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Numer i nazwa Działania: 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym
Numer wniosku w Centralnym Systemie Teleinformatycznym SL2014: POWR.03.01.00-00-W071/18

Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Numer naboru: POWR.03.01.00-IP.08-00-MOC/18
Okres realizacji projektu od: 2019-07-01 do: 2021-05-31

Kwota dofinansowania: 579 237,50 zł
Źródło finansowania: Europejski Fundusz Społeczny

Cel projektu: Stworzenie i realizacja pięciu kursów edukacyjnych dla studentów, stanowiących dodatkowy element procesu kształcenia na studiach I lub II stopnia przez Akademię Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie, a także podniesienie kompetencji przez min. 400 studentów, w tym 210 kobiet, w okresie do 31.05.2021 r.

UE

Praktyczna lekcja przedsiębiorczości

Akademia Finansów i Biznesu Vistula wraz z Instytutem Kreowania Przedsiębiorczości realizują projekt:

“Praktyczna lekcja przedsiębiorczości”

Program: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Numer i nazwa Działania: 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym
Numer wniosku w Centralnym Systemie Teleinformatycznym SL2014: POWR.03.01.00-00-T033/18

Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Numer naboru: POWR.03.01.00-IP.08-00-3MU/18
Okres realizacji projektu od: 2019-01-01 do: 2021-02-28

Kwota dofinansowania: 953 030,00 zł
Źródło finansowania: Europejski Fundusz Społeczny

Cel projektu: Opracowanie 3 programów kształcenia i realizacja na tej podstawie 7 obszarów działań dydaktycznych w postaci kursów, szkoleń, działań mentoringowych, e-learningu w okresie 01.2019 do 02.2021 (w ramach uniwersytetu dziecięcego), wspólnie z podmiotem działającym na rzecz edukacji biznesowej i przedsiębiorczej Instytutem Kreowania Przedsiębiorczości, którego doświadczenie i merytoryczny zakres działalności związane są z celami projektu (budowanie przedsiębiorczych kompetencji młodych Polaków), dla niestandardowych odbiorców szkolnictwa wyższego, tj. grupy młodzieży w wieku 16-19 lat oraz ich rodziców i nauczycieli

UE

Uniwersalny profesjonalista

Akademia Finansów i Biznesu Vistula realizuje projekt:

Uniwersalny profesjonalista

Program: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Numer i nazwa Działania: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
Numer wniosku w Centralnym Systemie Teleinformatycznym SL2014: POWR.03.05.00-00-PU03/19

Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Numer naboru: POWR.03.05.00-IP.08-00-PUN/19
Okres realizacji projektu od: 2020-04-01 do: 2023-09-30

Kwota dofinansowania: 1 940 968,28 zł
Źródło finansowania: Europejski Fundusz Społeczny

Cel projektu: Podniesienie kompetencji studentów AFiBV, w zakresie stosowania rozwiązań opartych na koncepcji projektowania uniwersalnego, co ma odpowiadać obecnym potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa oraz podniesienie kompetencji u kadry dydaktycznej Uczelni  w zakresie nauczania projektowania uniwersalnego, poprzez: modyfikację programów kształcenia na 3 kierunkach, wprowadzającą zajęcia z projektowania uniwersalnego, umożliwiającą studentom poznanie potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz praktyczne zastosowanie zasad uniwersalnego projektowania produktów i usług, na kierunkach:

1.Grafika;

2.Architektura i urbanistyka;

3.Informatyka.

UE

Vistula.cert

Akademia Finansów i Biznesu Vistula realizuje projekt:

Vistula.cert

Program: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Numer i nazwa Działania: 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym
Numer wniosku w Centralnym Systemie Teleinformatycznym SL2014: POWR.03.01.00-00-K356/16Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Numer naboru: POWR.03.01.00-IP.08-00-PRK/16
Okres realizacji projektu od: 2018-10-01 do: 2021-09-30

Kwota dofinansowania: 322 728,70 zł
Źródło finansowania: Europejski Fundusz Społeczny

Cel projektu: Podniesienie kompetencji 80 studentów (10kobiet/70mężczyzn) i dostosowanie ich do potrzeb pracodawców w regionie poprzez umożliwienie uczestnikom udziału w certyfikowanych szkoleniach z metodyk zarządzania IT (z egzaminem), wizytach studyjnych, dodatkowych zajęciach realizowanych z udziałem pracodawców, zajęciach z przedsiębiorczości i z komp. komunikacyjnych

UE

UCZELNIE POSZUKUJĄ WYKONAWCY BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW

Zarówno Akademia Finansów i Biznesu Vistula, jak i Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, poszukują wykonawcy/wykonawców usługi badania losów (przy użyciu metody CATI) absolwentów uczestniczących w projektach współfinansowanych ze źródeł Unii Europejskich realizowanych przez Biura Karier obu Uczelni.

Zainteresowani mogą składać oferty do 28 maja 2018 r. Szczegóły znajdą Państwo w poniższych załącznikach – zapytaniach ofertowych

ZAPYTANIE OFERTOWE – AFIBV

ZAPYTANIE OFERTOWE – SGTiR

Informacja o rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie Zamówienia publicznego w trybie Zasady konkurencyjności nr BK/ZK/1/2017 z dnia 26.01.2017 na:

  1. Udostępnienie na podstawie licencji, narzędzi badania kompetencji.
  2. Organizacja i realizacja szkoleń wdrożeniowych z zakresu użytkowania udostępnionych narzędzi.

W ramach postępowania wpłynęły dwie oferty. Najniższą cenę zaoferowała firma: Asseco Data Systems S.A. – ul. Żwirki i Wigury 15 , 81-387 Gdynia. Oferta uzyskała największą liczbę punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert.

Zaoferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia (po negocjacjach z Wykonawcą oferującym najniższą cenę) wynosi 110 400,00 zł brutto.

Informacja o rozstrzygnięciu procedury rozeznania rynku nr ABK/RR/2/2017 z dnia 26.05.2017 na:

  1. Realizację Szkolenia certyfikacyjnego ICC – certyfikat coacha, dla 1 osoby w ramach podnoszenia kompetencji pracowników Biura Karier.

W ramach postępowania wpłynęły dwie oferty. Najniższą cenę zaoferowała firma: VALUES TEAM AL. KEN 36 lok. 112B, 02-797 Warszawa.

Zaoferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 15 000,00 zł brutto.

Informacja o rozstrzygnięciu procedury rozeznania rynku nr ABK/RR/1/2017 z dnia 26.05.2017 na:

  1. Szkolenie dla doradców zawodowych z zakresu narzędzi do badania kompetencji,
  2. Szkolenie dla doradców zawodowych zakresu uczenia studentów przedsiębiorczości pt. Business Manager,
  3. Szkolenie z zakresu Assessment i Development Center,
  4. Szkolenie z zakresu zaawansowane metody i narzędzia diagnozy potencjału zawodowego. R/1/2017

W ramach postępowania wpłynęły dwie oferty. Najniższą cenę zaoferowała firma: VALUES TEAM AL. KEN 36 lok. 112B, 02-797 Warszawa.

Zaoferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 24 000,00 zł brutto

Zapytanie ofertowe na szkolenie certyfikacyjne ICC – Certyfikat Coacha

W związku z realizacją projektu „Biuro Karier – programowanie kariery zawodowej studentów AFiBV”, nr POWR.03.01.00-00-B066/15 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Akademia Finansów i Biznesu Vistula (AFiBV) planuje zrealizować szkolenie CERTYFIKACYJNE ICC – CERTYFIKAT COACHA dla 1 osoby w ramach podnoszenia kompetencji pracowników Biura Karier.

ZAPYTANIE OFERTOWE TUTAJ

Zapytanie ofertowe na szkolenia dla dwóch nowych pracowników Biura Karier – Doradca Zawodowy i Doradca ds. Przedsiębiorczości

W związku z realizacją projektu „Biuro Karier – programowanie kariery zawodowej studentów AFiBV”, nr POWR.03.01.00-00-B066/15 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Akademia Finansów i Biznesu Vistula (AFiBV) planuje zrealizować szkolenia dla dwóch nowych pracowników Biura Karier – DORADCA ZAWODOWY I DORADCA DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI w ramach podnoszenia kompetencji, nabywania nowych doświadczeń i kwalifikacji.

ZAPYTANIE OFERTOWE TUTAJ

Zapytanie ofertowe na rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych

Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla studentów Akademii Finansów i Biznesu Vistula uczestniczących w projekcie staży studenckich organizowanym przez Zamawiającego, a współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Bilety lotnicze związane są z zagranicznymi podróżami studentów w celu odbycia stażu.

ZAPYTANIE OFERTOWE TUTAJ

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjności

Zamówienie w ramach projektu:

„Biuro Karier – programowanie kariery zawodowej studentów AFiBV”

Przedmiot zamówienia:

  1. Udostępnienie, na podstawie licencji, narzędzi badania kompetencji.
  2. Organizacja i realizacja szkoleń wdrożeniowych z zakresu użytkowania udostępnionych narzędzi.

Dokumenty do pobrania:

  1. Zapytanie ofertowe
  2. Wymagania funkcjonalne dostarczanych narzędzi badania kompetencji
  3. Scenariusze testowe do sprawdzenia zgodności oferowanych narzędzi
  4. Oferta

Zaproszenie do składania ofert – e-usługi AFiB Vistula

Przedmiotem zamówienia jest przygotowania studium wykonalności projektu wymaganego do skutecznego
złożenia wniosku o dofinansowanie w odpowiedzi na konkurs nr RPMA.02.01.01-IP.01-14-018/16 w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego; działanie 2.1 E-usługi; poddziałanie 2.1.1
Wykorzystanie TIK do obsługi procesów związanych z edukacją na uczelniach wyższych, dalej zwanego „studium
wykonalności projektu”.

Dokumenty do pobrania:

Rozeznanie rynku – polisy ubezpieczeniowych NNW

Akademia Finansów i Biznesu Vistula prowadzi rozeznanie rynku wśród instytucji ubezpieczeniowych NNW studentów uczestniczących w programach stażowych w ramach projektów „Liczę na staż” i „Staże bez granic”, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Polisy obejmować będą okres 3-miesięcznych staży.

ROZEZNANIE RYNKU (wersja PDF)

Uczelnia realizuje projekty
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Analityka biznesu i bezpieczeństwa Analityka biznesu i bezpieczeństwa online Konsultant Językowy w Biznesie Psychologia w biznesie Psychologia w biznesie online Studia azjatyckie: Japonia, Korea, Wietnam Logistyka Logistyka online Ekonomia Filologia angielska online Filologia angielska Zarządzanie Informatyka online Informatyka Architektura Zarządzanie w filii zagranicznej Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Bristolu Zarządzanie Polsko-brytyjski program studiów z podwójnym dyplomem AFiB Vistula i London South Bank University Full-Stack Data Science Grafika Zarządzanie Ekonomia online Executive MBA Dekarbonizacja i Zrównoważony Biznes MBA – Dyplomacja Metodyka nauczania języków obcych Tłumaczenia specjalistyczne, język angielski Tester oprogramowania Administrowanie funduszami europejskimi Ekonomia Menedżer transportu drogowego Komunikacja techniczna Metodyka nauczania języka polskiego jako obcego i jako drugiego Finanse i rachunkowość z akredytacją ACCA Zarządzanie – Seminarium Doktorskie Dziennikarstwo i komunikacja społeczna Audyt i kontrola wewnętrzna w administracji i gospodarce Finanse i rachunkowość z akredytacją ACCA online Finanse i rachunkowość z akredytacją ACCA Finanse i rachunkowość z akredytacją ACCA online Finanse i rachunkowość z akredytacją ACCA Grafika Stosunki międzynarodowe Informatyka Zarządzanie online Zarządzanie online Stosunki międzynarodowe Zarządzanie Polsko-brytyjski program studiów z podwójnym dyplomem AFiB Vistula i London South Bank University Filologia angielska +43

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. Sprawdź szczegóły.